servis tambah like fan pages murah!

asslamulakum w.b.t salam sejahtera salam 1 Malaysia..

di harap semua pembaca sihat waalfiat dalam menerus hidup di dunia fana ini. Facebook merupakan laman sosial terbesar di dunia yang mempunyai jutaan ahli dari seluruh dunia. Nilai saham facebook di anggarkan mencecah $130 bilion!

Facebook mempunyai fungsi yang unik berbanding persaing terdekatnya twiiter.Iaitu fungsi fan pages.iaitu satu komuniti kecil dalam kalangan ahli facebook.Kini terdapat pelbagai fan pages yang di dirikan termasuk dari kalangan artis hollywood ,ahli politik,yang di gunakan untuk berinteraksi dengan orang ramai

Tidak terkecuali facebook merangkumi bidang perniagaan iaitu sebagai medium pemasaran yang paling efektif. diabad ini.

Bayangkan anda ada sebuah fan pages yang di bina hanya suka-suka tetapi menarik minat orang untuk mengikuti fan pages tersebut tetapi tidak di sangka fan pages anda menjadi popular pada waktu yang singkat

Sekian itu adalah mukadimahnya:-)
kami ada menyediakan servis tambah like pada harga yang istimewa..
Mengikut harga pasaran ,500 like mencecah RM200!!
Mengapa terlalu mahal?sebab like adalah dari kalangan orang Malaysia ,100% manusia bukan robot.

Anda mempunyai kedai elektrik,dan anda mahu memperkembangkan perniagaan anda pada kos yang rendah
dan jawapannya facebook!
saya bukan hendak membuka servis facebook ads,tetapi tambah like yang jauh lebih murah daripada pengiklanan facebook.

  1. 99.9% saya jamin*like dari orang Malaysia
  2. 100% saya jamin*like dari Manusia
  3. 100% saya jamin*bukan like palsu
  4. 100% saya jamin*bukan like dari bots
  5. 100% saya jamin*like bukan dari paksaaan
  6. 100% saya jamin like yang asli
  7. Servis yang pantas tanpa memelukan tempoh masa yang panjang
  8. Servis yang tidak rumit,anda hanya cuma perlu berikan saya link fan page anda sahaja
  9. Servis yang tersangat baik dengan harga murah
  10. Servis yang akan memberikan anda fan page dengan jumlah like yang banyak



jadi kami mempunyai:
Pakej A:500 like-RM70
pakej B:1000 like-RM120

tempahan: sila buat pembayaran di CIMB :04160008801521 --Muhammad Shafiq bin Osman
email:afiqure@gmail.com


Jika berminat dengan servis ini boleh sms :0176185797(sms sahaja) atau add di facebook obefiend afiqure

This entry was posted by Unknown. Bookmark the permalink.

5 thoughts on “servis tambah like fan pages murah!”

Leave a Reply