gambar yang menakjubkan

klik pada gambar untuk lebih jelas















































ketenangan yang aku dapat rasai daripada gambar gambar yang aku baru updated tadi. Alangkah indah nya ciptaan tuhan yang maha berkuasa melakukan kesenian terhadap di alam fana yang indah lagi mengasyikan cewah..
hahaha berbunga2 ayat aku ni hahaha xpe2 sekali sekala tidak salah an?
memang best la kalau aku dapat tengok sendiri. sebab kat dunia ni memang susah nak tengok tempat2 yang best2 yang indah yang aku nampak sekarang ni hanya lah bagunan pencakar langit ,tapak-tapak perumahan . Dalam jangka masa 20 tahun akan datang tinggal habuk je. bila aku citer kat anak2 aku cucu2 aku diorang pun xkan caya apa yang aku ceritakan . Adus! sadis tol. mulai sekarang lah kita semua generasi masa kini kena ambil perhatian terhadap alam sekitar dan ambil tindakan yang sepatotnya..

Leave a Reply